wtorek, 29 lipca 2014

serweta na drutach "Hala"


Jak nie dodaję postów przez kilka miesięcy, to nagle kilka dziennie. Od zawsze brakowało mi systematyczności :-)

Serwety robione na drutach są dla mnie jak puzzle - oczka, narzuty, przerzuty, podmianki składają się w efektowny wzór. Jestem szczęśliwa posiadaczką babcinej książki z opisami takich serwet. Poniżej strona z książki ze zdjęciem serwety.

 A tutaj gotowa serweta wykonana przeze mnie na podstawie opisu:
Według mnie technika szydełkowa daje więcej możliwości niż "drutowanie" jeśli chodzi o wzory, które można bez trudu nie tylko odtwożyc, ale też i wymyślec. Natomiast chylę czoła przed twórcami wzorów serwety tej i jej podobnych. Odtworzenie, to tzw. małe piwo. Ktoś, kto to wymyślił zasługuje na prawdziwe uznanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz